Neon

(skrev natti i förra inlägget men känner att jag måste dela med mig)

Gjorde mina naglar idag.
Känns underbart att ha hela och fina igen, ingen utväxt som syns^^
Denna gång blev det någonting helt annorlunda...
Blev heltäckande neonrosa med fejdat med en matt lila och på det lila glitter.
Grymt roligt och framför allt, annorlunda.
Så mycket roligare att få se någonting nytt, något som inte är likadant!
Jag är nöjd, hade en helt annan tanke på slutresultatet... Men detta är kanon!
Verkligen roligt med något nytt. Kan inte riktigt sätta fingret än vad det är men något.
Helt klart ett par snygga party naglar, glamour av något slag.
Jag tycker de liknar konfetti, syster tycker det är Tokyo insorterat och Emelie är jätte nöjd!
Hon är verkligen jätte duktig Emelie, litar fullt ut på vad hon gör eller tänker.
Menar, hon är ju trots allt den som är utbildad utav oss^^
Så Ah, hel grym!
Oh om ni också skulle vilja göra naglar, gele, så hör av er så får ni numret utav mig(:
Nöjd helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0