Lugn och ro

Hejsan!

Idag har varit en ytterligare en hektisk dag.
Började med försening av buss så kom sent till matte provet.
Skyndade iväg till praktiken där jag fick stå hårmodell åt en utav fotograferna.
Efter praktik blev det bort till Finngösa då det var dax för mig att stå bakom kameran.
Hittade en skogsdunge med grymt ljus!
Helt galet, blev nästan lite kär i ljust, galet hur snyggt det föll!
Efter plåtningen blev det upp till Viktoria för en kopp te och en bit mat.
Oh nu är jag äntligen hemma.
Är helt slut i kroppen och känner mig allmänt sliten.
Ska bli skönt med lite sömn, tids nog.
Måste bara få klart allt eller evt gå upp klockan sex i morgon och fixa allt då.
Inte riktigt bestämt mig än, men känner mig jobbigt trött så får nog ta oh bli sängen... Eller? Puffh, beslutångest!

Jag behöver värme och semester!!
Orkar inte detta mer, jag blir knäpp.
Har fått värsta humör svängarna det senaste.
Vet knappt höger och vänster längre...
Vill bara lägga mig ner och gråta eller krypa under täcket och aldrig mer ta mig därifrån.
Ush, har lyckats hamna i en riktig svacka?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0