Hair casting

Hej där!

Idag var man ledig. Skönt!
Dock hade jag ett möte inbokat.
Blev att gå på en "hair casting" eller rättare sagt, diskutera hur håret ska behandlas/klippas/färgas även utprovning av kläder.

Slutade iallafall med att de ska göra en uppsättning och en outfit.
Kan bli rätt kul det här.
Aldrig gjort någonting sådant här liknande så är rätt nervös..
Men jag hoppas det ska gå för sig.
Dock börjar jag klockan sju söndag morgon... Kommer bli en tuff dag!
Men men, bara att bita ihop.
Får väl försöka ta en hyfsad lugn lördag med andra ord......!! Kommer inte sluta bra detta (x
Men som sagt, detta ska nog gå bra.
Jag hoppas på det bästa helt enkelt(:

Allt för mig!
Peace out(;

/cp öga hej! /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0