För mycket

Hejsan!

Idag är det kanelbullens dag, tror ingen missat detta, eller?
Trots denna dag så har jag bara fått i mig en halv kanelsnäcka:p

Har förresten på börjat min Apu, praktikplats.
Har hamnat borta i Majorna hos en frilansfotograf.
Väldigt trevligt! Dock är det en sådan period där det inte finns så jätte mycket bokat så hänger mest och tar det lugnt.
Men när det väl händer så är det väldigt lärorikt.
Idag tex var jag med på två produktfotograferingar.
Riktigt intressant och roligt att få se hur andra jobbar och tänker.
Så idag har det faktiskt varit en händelserik dag. Trots att jag gick till tjugo i fem...

Efter praktiken blev det att fota inför mitt pa. Linnea var den som fick lov att stå modell.
Blev annorlunda än vad jag tänkt mig, men jag hoppas det blir bra ändå.
Hann bara skugga igenom bilderna lite, men jag tror det blev bra!
Letar modeller för fullt Föresten, det är svårt att få folk att ställa upp samtidigt som ens tids scheman ska matcha.
Så det är en del som måste göras.
Men känner ni er manade är det bara att höra av er!

Är helt slut utav allt oxkså.
Spåååå stressad samtidig...'jag blir typ stressad bara genom att tänka på det.
Så därför, nu blir det natten nu. Natti natt^^


Kommentarer
Postat av: viktoria

ställer upp om du behöver modeller!

2012-10-06 @ 00:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0