Det går längs vägen

Jag börjar förstå mönstret..
Det är omvägar överallt för att ingen ska bli skadad eller bli överkörd
Men om man skulle köra snällt skulle ingen behöva bli skadad
Men kör man dessa omvägar blir folk skadade tillslut ändå, då folk hamnar på omvägarna också
Istället kan ni köra rakt och slippa omvägarna
Det tar bara tid...!
Onödig tid där du kan göra annat

Jag börjar se mönstret då jag råkade hamna på en utav omvägarna
Jag väljer därför att backa
Jag kör den raka vägen, då jag inte orkar ödsla tid
Jag orkar inte förlora så mycket tid på att ta en omväg
För i slutändan vet jag om att jag både skadat och sårat
Men jag kan inte så mycket göra då min tid inte räcker till
Jag väljer hellre att backa än stå kvar och vela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0