Darrigt

Halloj! (:

Intensiv dag!!
Började med praktik där det blev ut till Volvo för att se deras studio.
Sveriges största fotostudio ryktas det om, lite häftigt att få se den faktiskt^^
Efter lunch blev det att fota en hårdrockare, reportage och omslagsbild.
Därefter blev det markör jobb.
450 spänn för tre timmar där man näst intill ligger helt still, helt okej!
Även rätt roligt, hehe ^^

Efter jobb blev det en sväng till Linnea för tjöt och mat.
Äter alltid när jag är hos Linnea. Äter de ur huset stackarna !! Haha :)

Nu är jag iallafall hemma.
Ska bli skönt med lite sömn, dock är minstingen i familjen uppe i varv och vill leka...
Trodde ungen skulle sova vid det här laget, men ikke! Haha
Men han är söt(a

/ser ut som jag är missanpassad och mina läppar är helt darriga... Haha men den har sin charm^ /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0