Hund

Hejsan!!

Mitt schema har varit extremt intensivt det senaste.
Stressat som en idiot!
Försökt få ihop skola, fritid, vänner, student, familj, livet, ja det mesta helt enkelt.
Oh de mina vänner har då inte varit enkelt.
Nu har det börjat lugnat sig, känner mig dock fortfarande super stressad.
Vet inte riktigt hur jag ska få ihop allt, men det finns väl lösningar till det med.

Idag har iallafall varit en hyfsad lugn dag.
Klev inte ur sängen försen halv ett idag. Kändes riktigt skönt! Dock mår jag inte så bra så det är väl på både gott och ont det där.
Hade besök av moster idag, var väldigt trevligt.
Deras vove är jätte charmig och lillebror var helt slut efter att de åkt då det blev en del bus.
Var sedan hos Viktoria nu på kvällen.
Blev att vi åt pizza och kollade på serien/filmen/dokumentären; torka aldrig tårar utan handskar.
Säger som Viktoria sa "använd kondom!!"
Helt sinnes... Men iallafall, vi ska skriva ett arbete om detta så detta ska vara vår inspirations källa.
Tror det kommer bli ett väldigt roligt arbete och framför allt innehållsrikt.
Kommer bli spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0