Plugg, plugg, plugg..

Hejsan!

Jag förstår verkligen inte varför det är så svårt att sätta sig ner och ta itu med läxorna/pluggandet.
Varför är det så jävla svårt?
Jag har hur mycket som helst som ligger på hög och bara väntar.
Det jobbigaste är att allt ska vara inlämnat om ca fyra dagar.
Vet inte själv hur jag ska hinna.
Jag har iallafall inget inplanerat än så länge dessa kommande dagarna.
Oh nej det betyder inte att jag ska sitta inne hela helgen.
Det klarar jag nog inte ens av.
Vi får väl se hur det blir.
Just nu är jag bara förvirrad och vet inte vart jag börja eller vad jag ska göra.
Jag har stor lust att bara rymma ifrån allt och hoppas på att det lugnat sig när jag kommer tillbaka...
Men knappast. Blää, skulle behöva komma bort för ett tag skulle jag tro.
Detta håller inte i längden. Min kropp börjar ge upp och huvudet blir bara tyngre och tyngre.
Jahopp, nej jag har inte tid med detta!
Pusshej♥//Denise




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0