Kladdkaka

Hejsan! (:

Denna dag började med ett äckligt ig i pannan på matten.
Haha vi är så jävla sämst! x)
Dagen fortsatte iallafall och vi hade foto, ett vg i nuläget men jag hoppas att min lärare gillar min apu-rapport och kan sätta ett högre begyg. Men vi får väl se hur det blir med den saken.
Avslutade skoldagen med en redovisning under samhällskunskapen.
Det var även den sista. Så himla tråkigt.
Hade världens bästa lärare och jag hoppas innerligt att hon kommer stanna kvar till hösten.
Ung och förståelig, sträng samtidigt som hon aldrig höjer rösten, ger oss alltid beröm även fast det känns som jordens undergång...
Ja, hon var fane mig grym!
Saknar henne typ redan. Man liksom längtade till hennes lektioner. Ja, hon var helt enkelt bra.

Efter plugget blev det att träffa Moa.
Blev att vi ställde oss och lagade kladdkaka.
Tobias kom även förbi för lite fika.
Blev att vi sedan mötte upp Pontus och drog oss vidare till Tobias.
Ja, men det var en trevlig dag. Ett xantal skrattattacker och gött snack!(y
Pusshej//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0