Back in school

Halloj!!

Då var vi tillbaka i skolan igen.
Efter en fartfylld helg med händelsrika upplevelser så kan jag inte mer än att tacka alla som har varit med och deltagit!
Det har verkligen varit riktigt bra så att säga.
Tänkte dra lite kort vad som hänt....

Fredag: Mys med Michaela med övernattning, god mat och en gnutta alkohol.
Lördag: Först blev det 18års middag hos Matilda då hon nyss har fyllt 18. Det var riktigt trevligt.
Jag var även inbjuden hos Victoria som fyllde 18år på lördagen. Där blev det feest!
Söndag: Blev inbjuden till August 19års fest så blev en visit där för att fira honom.
Blev även att klättra i berg med Matilda då vi skulle upp till ett par pojkar för trevligt prat.
(Dock är ju klackarna nu ett helvete).
Måndag: Valborg! Blev först middag hos pappa. Därefter blev det hem till Pontus för att föra.
Därefter blev det hemma fest hos en kille ute på hissingen. Verkligen jätte trevligt och jätte härligt folk!
Blev sedan hem till Pontus igen ihopp på efterfest. Dock hade de redan hunnit gå till sängs när jag dök upp.
Tisdag: In till staden för lunch och glass ute i solen med syster, även Crale kom förbi en sväng.
På kvällen blev det bio med Linnea och Victoria. Blev att se på filmen, hemmafest. Så jävla bra !

Som sagt, det har varit en händelsrik lång helg.
Det har varit skratt, gråt, kärlek, skålar, alkohol, firanden, mat, mys... ja det har verkligen varit kul!
Men som sagt, nu är det tillbaka till verkligheten.
Jag borde verkligen få någonting gjort, men jag hittar inte riktigt motivationen.
Pusshej♥//Denise










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0