Rättegång

Hejsan!

Idag var man på ett studiebesök vi Tingsrätten.
Satt på en rättegång om skattefusk någonting.
Det var bland det lång tråkigaste jag varit med om.
Det kunde väl ändå fått vara lite intressant?
Helt tråkigt. De kastade in oss i ett fall som pågått i fyra år och de är fem olika företag som är inblandade.
Och åklagaren satt och prata, oh prata oh prata.
Inte varit med om något liknande.
Fine, det var väl rätt intressant och se hur det såg ut m.m.
Men man blev helt slut i huvudet och det var morgon.
Pinsam som jag är så råkade jag ju somna till två gånger.
Så jag har ingen aning om hur det gick.
Desutom orkade inte jag sitta kvar så efter två timmar hade jag fått nog och gick i pausen.

Jag har förövrigt inte gjort så mycket mer i skolan idag.
Väl hemma blev det mys med Hoppis och även lite tjöt med lillebror.
Sedan kom det folk som skulle hit och äta middag.
Med tanke på att vi har en vän på besök från Korea här så bjöd vi in de som var med sist och reste.
Alltså, vi var på en resa till Korea för något år sedan. De som var med där var på middag här och åt.
Så det blev som en liten återträff. Riktigt trevligt (:
Därefter åkte jag och lillebror till ica för att inhandla det sista inför i morgon.

Så nu ska jag ta och sova och ladda inför i morgon.
Känner mig inte så jätte taggad just nu, men det kommer väl!
Jag börjar med mitt te iallafall^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0