Inte som vanligt folk

Hejsan! (:

Från att ha helgen oplanerad så måste jag medge att min helg har varit bra.
Kanske lite för bra. Helt ur flippad om inte annat. Haha!

I fredags blev det att föra lite hemma hos Felicia med gött folk.
Det var faktistk väldigt trevligt.
Sedan blev det upp till Jimmie.
Ursäkta, men det var verkligen inte min kväll.
Helt onödig! Kännde inte alls för det så jag drog redan halv tolv.
Blev att jag och Linnea drog hem till mig.
Vi fick även sällskap av Patric, Jonas, Tobias, Jonas och Philip.
Blev att sitta och tjöta och bara ta det lugnt.
Efter att de åkt iväg runt ett, två tiden där någon gång (?).
Så då blev det att jag och Linnea tog något att äta och sedan blev det film.
Sedan dök Pontus och Ludvig upp vid två tiden någon gång.
Blev att se klart min och Linneas film.
Sedan blev det att Pontus och Ludvig somna, då rullade jag och Linnea igång tre filmer till.
Haha, när mamma åkte till jobbet klockan sex ungefär var vi fortfarande vakna.
Det roligaste var att hom kom in i rummet när vi kollade på skräckis, så vi flög nog en halv meter upp i luften allihoppa. Haha, fyfan va roligt!
Klockan halv sju - sju på morgonen var sista filmen klar, då gick vi och la oss.

Lördagen, ojoj....
Började med att vakna, äta frukost och sedan var det dags att skynda sig.
Jag skulle ju på släktkalas klockan tre.
Så efter fem timmars sömn så var det bara att stå på benen igen och låtsas att livet är underbart.
Blev iallafall 50 års fest då Asko fyllt år som jag tidigare nämnt.
Efter firandet drog jag mig hem till Felicia för lite skit snack och pratet om trött på livet.
Japp, det var då en långtråkig stund. Men efter ett tag så började dets rulla på igen.
Vi hittade massor utav fula gamla bilder, så det blev ju helt klart ett par goa skratt.
Blev att jag gick ifrån Felicia vid tolv tiden.
Blev vidare till Michaela. Där var det lite folk. Så blev att sitta och tjöta med dem.
Dock gick alla utom Melissa och Jennifer.
Det blev att vi satt och tittade på massa videoklipp.
HAHA! Har nog inte skrattat så mycket på länga, It´s like a tank top!
Jag blev även utsatt för det där jävla cp "spelet" när det kommer upp en sådan där blää.
Kan inte ens beskriva det. Men ah, fan va vi skratta åt det xD
Vid ett två dock Jonas, Pontus och Ludvig upp.
Blev mer tjöt och fula gester :p
Vid fyra gick vi en promenad till macken för det var slut på ciggaretter.
Kom tillbaka och startade en film.
Ja, vi hade kul helt enkelt! Dock gick ju jag på sparenergi då dem där fem timmars sömn jag fått tidigare inte var någon höjdare.

Söndag, idag japp....
Med tanke på att vi inte gick och la oss försen halv nio i morse så ja...
Vaknade inte försen klockan sex. Haha orkar inte med oss Micha!
Blev go taco frukost och sedan till efterrätt blev det glass.
Mums!
Så jag var inte hemma försen tjugo över nio idag.

Så ja, jag har haft en rolig helg!
Men som sagt, när "vanligt" folk går till jobbet går vi och lägger oss.
När "vanligt" folk kommer hem från jobbet kliver vi upp.
Underbart! Tack allihoppa för en trevlig helg!!


Lånad bild av Linnea

Pusshej//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0