Dag tre

Hejsan! (:

Jag vet att det kan bli lite ut tjötigt med mitt prat om min praktik.
Men det är lite för min egna skull, så ni får helt enkelt stå ut!

Idag gick tiden lite väl långsamt.
Och det var ett helvete att ta sig upp i morse.
Ush, jag var jätte nära på att ringa och sjukanmäla mig.
Kände inte alls för praktik idag.
Men det gick bra till slut.
En kaffe när jag kom fram och sedan hölls mitt humör uppe.
Fick göra lite nytt idag. Så det var kul.
Felicia kom även förbi på lunch även idag^

Efter praktiken blev det hem till Linnea.
Fick mat och vi såg på Djungens drottning någonting.
Ett nytt tv pogram som rullar på. Det är ju hur patetiskt som helst, men det är väldigt underhållande!
Var nog inte iväg från Linnea försen halv tio.
Så jag var hemma kvart över tio någon gång.
Så nu har jag inte gjort någonting.
Har inprecip deckat i sängen och ska förbereda mig inför lite sömn alldeles straxs.
Om jag bara gjorde lunch låda och duschade och sådant idag så skulle jag slippa gå upp så tidigt.
Men jag orkar verkligen inte nu.
Ska sova.


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0