tre timmar

Halloj!

Mina sov timmar ökar. Inatt va det tre timmar!
Idag blir det något liknande...
Men det känns bra, dock var det väldigt segt att ta sig upp i morse.
Fick lov att springa till bussen, så jag kom allt i tid(;
Har dock brutit av en nagel idag, kändes mindre bra.

Efter jobb blev det att träffa Moa en sväng. Äntligen har hon kommit hem igen!
Därefter blev det hem till Linnea en sväng för en kopp kaffe.
Sedan bar det av till Pontus för ett grattis i efterskott.
Grabben fyllde nämligen 20 år igår, så grattis igen:p Blev iallafall att jag satt med när de förade då jag ändå inte får följa med ut men samtidigt ville umgås lite granna.
Så japp, det har varit en bra dag. Hyper även idag!
Får se hur det blir i morgon...^^
Pusshej//Denise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0