Tandläkaren i Mölndal

Hej där!

Idag blev man väckt halv sju med kaffe på sängen av Felicia.
För klockan sju var det dags att sätta sig på bussen in till stan och därefter vidare till Mölndal.
Med tanke på att Felicia är en tändställningstönt ska hon idag spänna åt relsen så att hon kan bli av med skrotet någon gång!
Oh med tanke på att jag är sådan underbar vän åkte jag med henne så hon har någon att gråta på...
Nej men okej, jag hade råkat lovat henne att jag skulle följa med för ett tag sedan, och lovar du något så får du allt ta och full följa det.
Men måste medge, känner mig faktiskt väldigt snäll då jag faktiskt är ledig idag;o
Jag ska dock in till plugget och skriva prov som jag missat, men ändå.
Halv sju klev man upp..... Notera gärna att jag enbart fått två timmars sömn också då det blev lite mycket igår (mer om det senare).
Så Japp, det är bara att le och ta dagen med storm!
Nej men man ser ju verkligen pigg ut också, eller?
Haha! Och nu har jag babblat alldeles för mycket. Men till mitt försvar så har Felicia gått in till tandläkaren och jag har väldigt tråkigt och det är någon jävel som borrar i väggarna här. Nej nej inte alls huvudvärk då:((
Tycker lite synd om mig själv här, äh nu blire till att repetera lite till provet.
Peace out!!

(ser inte så sliten ut, eller...?!:p )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0