Mycket

Halloj!
 
Denna dag har varit lång. Det har varit en lång dag kan jag lova! På ett positivt sätt så att säga :D
Dock börjar jag bli sleeten och min kropp ger upp.
För tillfället är jag trött som stryk, men vill inte sova än.
Sov tre timmar inatt, idag sattsar jag på några timmar längre. Men vi får väl se.
Än så länge är det 11 timmar på fyra nätter. Jag kommer vara helt död när detta är över...
Haha, självförvållat men jag har ju faktiskt inte klagat. Har enbart tyckt att detta är helt sjukt!
Jag brukar vanligtvis sova 12 timmar om jag får. Jag har inte ens sovit det än, och detta utspritt på fyra nätter..
Ojojoj, orkar ju dock inte riktigt med mig själv x)
Men jag är taggad!
 
Orkar inte skriva om dagens händelser men tyckte att det var en oerhört treeevlig dag.
Nu blir det sängen efter en kik på¨ö facebook:P
 
Pusshej♥//Denise
 
En kopp kaffe hade dock inte varit fel....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0