Idiot

Din jävla idiot!!!
Vafan är jag ens här för?
Få mig härifrån om det är så jävla jobbigt!
Jag visar mig knappt men ändå är jag en jävla börda för dig.
När fan ska jag få säga vad jag tycker? Just det jag glömde, jag har ju ingen talan i det här huset.
När jag vet om hur det är och jag som har rätt och ni som har fel, dessutom bevis på det, så tror ni mig fortfarande inte ?
Vad är grejen med att aldrig lyssna på mig?
Åt helvete med det och åt helvete med allt!
Vafan ska jag ens anstränga mig för?
Detta görs inte för att jag vill detta utan för din skull, ändå har du mage med att döma mig.
Jag gör detta för att jag inte orkar med ditt jävla tjöt hela jävla tiden, jag hade klart mig fint utan detta, så kom fan inte hit och ställ massa krav och sedan tro att jag ljuger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0