Hög...

...på koffein.
 
Japp, inatt sov jag en halv timme. Förstår ni hur lite det är?!
En halv timmes sömn kan inte vara bra.
Och ni som undrar så påbörjades mitt sommar jobb idag.
Började 06.30 idag... Känndes ju prima, eller?
Haha helt sjukt!
Jag lär ju sova som en kung idag om jag nu lyckas somna...
Jag har druckit så mycket kaffe idag så jag är lite smått hög på allt koffein.
Jag går på högvarv så det är knappt att jag orkar med mig själv.
Det var inte så jobbit att kliva upp i morse som jag trodde, dock fick vi ju skjuts idag så det underlättade en aning.
oh när jag menar oss så jobbar jag faktiskt med min lillebror^
Kommer bli en intressant vecka det här.. hehe
Men det kommer bli kul, vi är ett gött gäng så jag tror nog vi kommer trivas bra ihop vi som arbetar.
Dock tror jag att kommande dagar kommer gå åt skogen, men vi får väl se hur det blir i morgon.
Tänkte iallfall försöka få tre timmars sömn inatt. Vi får väl se hur det blir med det ;s
Haha, jag kommer ju vara helt slut när jag väl får ledigt!
Men man ska inte ta ut något i förväg så vi tar det som det kommer^
Jag jobbar förresten på ugglums skolan i Partille som mattant för Olymic deparment cup,Partille cup.
Inte det roligaste, men det är ett jobb det med, plus att det är underbara lag som kommit hit i år.
Jag har redan mig ett span på en söt Irländare(:
Åhå, det kommer bli en spännande vecka som sagt.
Dock längtar jag redan till att få sluta.
Haha, är inte morgon pigg för fem öre så detta kan sluta precis hur som helst :P
 
Pusshej♥//Denise
Ungefär så här kände jag mig idag fast det trippla...!! :D

Kommentarer
Postat av: Erica

BRA DENISE! Irländare ska de vara, dom är bäst! (Y) Och bor han i Dublin så tycker ja vi drar dit tillsammans nån gång hahahaha! ;)

2012-06-26 @ 18:43:20
URL: http://ericaslocation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0