Fart och fläkt

.....eller?

Halloj!!
Vaknade upp denna dag hemma hos Nea. Hade en alldeles för rolig dag/kväll igår så vaknade alldeles försent och mådde mindre bra.
Men det vare värt!
Efter frukost blev det att sätta sig på bussen hem för att inte göra någonting.
Har verkligen inte gjort av denna dag på något sätt.
Efter mycket om och men kom Moa upp för lite skitsnack. Även Felicia kom upp efter en stund.
Blev att vi gick till stenbryggan och spenderade vår tid där tills solen gick ner.
Mycket trevligt! Blev därefter hem till mig för en kopp te.
Oh nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra.
Jag borde egentligen gå och lägga mig då jag är rätt sleten men jag orkar inte.
Sova är bland det tråkigaste som finns!
Det tar tid och man skulle kunna göra så mycket mer om inte kroppen behövde vila/sömn.
Äh, så jävla tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0