alldeles för mycket

Hejsan!
 
Kan säga med en gång, det händer för mycket saker samtidigt.
Jag jobbar och jag har verkligen inte tid att sitta vid datorn, så absolut inte blogga.
Därför har det inte hänt så mycket här det senaste, även pgv att blogg.ses app inte vill fungera.
Känner mig smått hjälplös utan den...
 
Men som sagt, jag jobbar.
Första vecka på Ugglum är nu avslutad,  avslutades i måndags.
Hade verkligen en jätte bra vecka där!
Nu är jag på partillecup på två pass. Känns mindre bra.
Plus att min kropp ger inprecip upp.
Under min vecka på Ugglum sov jag 28 timmar på åtta nätter.
Det känns kan jag ju lova! Det är ungefär samma sak nu, desutom mindre betalt så känns egentligen helt onödigt och jätte ovärt pengarna förtillfället.
Men det kommer känns gött sedan då det kommer trilla in pengar i slutet på månden :p
Nej, klockan är mycket och jag bör krypa till sängs.
 
Jag vill att det ska vara fint resten av mitt sommarlov så att man kan ha sådana här frukostar hela tiden..!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0