Tröttheten tar över

Hejsan!

Klockan är inte ens nio och jag är döds trött.
Jag måste plugga men jag orkar verkligen inte!
Åh, känner verkligen hur energin har tagit slut.
Vill bara soova!
Men går jag och lägger mig nu kommer jag att vakna om någon timme och då kan jag inte somna igen.
Blä, funderar på om jag ska ta och se på Tsatsiki - vänner för alltid.
Påbörjade den för någon dag sedan. Så jag tror att jag ska fortsätta med den.
Men som sagt, jag borde plugga. Lite smått ångest att jag redan ligger lite efter då vi knappt har börjat.
Haha! Dock är det inte så mycket plugg jag egentligen skulle vilja ha, detta gör mig omåtteverad.
Tookigt nog, men så ärre!


Påsar och ringarna under ögonen börjar sakta men säkert träda fram...
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0