Taggad till max

Halloj!!

Jo jag vet, klockan är mycket och jag borde sovit för länge sedan då det blir att gå upp tidigt i morgon.
Men jag kan inte riktigt... Det är shit svårt!
Jag vill sova men det går inte.
Jag är alldeles för uppspelt inför morgon dagen.
Och då kan man ju tycka att jag verkligen borde kunna somna då morgon dagen kommer snabbare till mig.
Men så är inte fallet.
För jag är så taggad att jag inte kan sova bara för att jag vet att det faktiskt inte är lång tid.
Åh, det var länge sedan jag kände såhär.
Men nu, nu jävlar.
Är det något som går fel i morgon så kommer jag vara en del utav problemet.
Känner det på mig helt enkelt, därför ska vi försöka göra morgon dagen fläckfri!
Yees!! Vad gör vi? NUUUU KÖR VI!!


Nyårs dressad

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0