Sömn

Hejsan! (:

Det där med att vända på dygnet går verkligen inte åt rätt håll!
Klockan är snart fyra och jag har fortfarande inte somnat...
Tror jag måste börja skärpa till mig ordentligt.
I morgon blir upp tidigit iallafall så att jag lyckas vända tillbaka dygnet.
I morgon blir det upp redan innan klockan elva.
Eller man kan ju hopppas iallafall.

I morgon hade jag tänkt träffa Moa.
Hämta mina Skinnhanskar hos Melissa.
Ta en fika med frivillig människa.
Beställa nagel och klipptid.
Måla samt läsa.
Japp, det var morgon dagens lista.
Kan ju hoppas med att vakna i tid iallafall...


Fine, jag har inga piano fingrar... Men snygga ringar har jag allt!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0