Sista dagen som 16åring

Hejsan!! :)

Trots att dagen inte började bra överhuvudtaget så gick den iallafall åt rätt håll.
Istället för att sura och vara bitter ändrade jag inställning.
Jag ville inte ligga i den negativa asken så jag bytte till den positiva.

Måste medge att det var tack vare Felicia.
Hon påminde mig om att det faktiskt är min födelsedag i morgon. Att jag faktiskt bara hade denna dag kvar att leva som 16 åring.
Då tänkte jag att jag är nästa illa tvungen att byta inställning.
Och det gjorde jag också!

Jag kanske inte har gjort det roligaste man kan göra men jag hade iallfall roligt på vägen.
Det blev att Linnea följde med mig hem.
Vi har nämligen ett prov vi ska göra i morgon och ingen utav oss hade pluggat på det tidigare. Så det blev att vi satte oss och pluggade. Vet inte om det gav bästa resultat men det blev iallfall något gjort(;
Hade vi inte pluggat tillsammans hade jag nog sovit bort denna dag så det var ju en bra ide utav oss^
Blev även att vi åkte hem till Felicia förut för att ta en kopp kaffe. Mycket trevligt!!
Sedan har de något lurt på gång, dock får jag inte veta detta försen i morgon... Hm? Vi får väl se hur det blir:p

Nu blir det att avsluta min dag som 16 åring med första avsnittet från top model Sverige som startade idag:)
Pussen//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0