På språng

Hejsan!!

Det här med att vända tillbaka dygnet går inget vidare.
Vet inte hur jag ska klara av detta, men jag är illa tvungen!

Idag har jag iallafall ätit en måltid, tror jag ska göra mig kvällsmat också så jag inte dör av svält under natten!
Jag har även varit ute och gått i området i 50min med lillebror. Det är en början om inte annat.
Ush, jag måste verkligen komma igång och det är snart! Börjar känna hur magen hänger över byxkanten snart om jag inte börjar göra någonting åt detta.. BLÄ!!
Efter promenaden kom Moa förbi en sväng.
Det blev te drickande och chips oh choklad. Måste ju få lyxa till det lite=p
Så det är väl ungefär vad jag har gjort idag.
Jag hade egentligen tänkt måla lite idag, men vet inte om jag hinner. Känns som om det kommer att bli jätte sent.
Därför tror jag att jag tar det i morgon istället. Men jag hade gärna velat idag..
Men nej, jag måste verkligen få ordning på mitt dygn.


Pusshej♥//Densie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0