Nu var det 2012

Tjoheej! (:

Nu är det tvåtusentolv och det är andre janurai.
Helt sinnes hur fort 2011 har gått.
Känns som om man har missat ett helt år.
Det har tillkommit så mycket nytt och har träffat på så underbara människor.
2011 var ett bra år, trots att det var en del motgångar.

Kan inte påstå att 2012 har varit en toppen start då jag näst intill legat bakis nu i två dar.
Gårdagen blev helt förstörd. Blev att vakna gå upp och köpa pizza och en film.
Denna dag har det blivit att vakna, ätit frukost, pratat med Melissa.
Annars så har inte så mycket mer hänt idag och som jag känner mig nu blir det nog inte så mycket mer heller.
Ska glo några filmer, somna i tid och vända tillbaka dygnet hade jag tänkt!


Nyårsklädsen. Halsband från gina, klänning från JC
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0