Morötter

Hejsan!!

Idag blev det att spendera dagen med Melissa.
Blev lite film, mat, ica,morötter,gurka och dipp.
Life is good !

Jag har alltid funderat på en sak....
Varför får inte jag säga Morötter, ni vet så som lilleskutt säger i bamse, morötter.
Varför ska jag vara som alla andra och säga morötter?
Det har ju ändå samma stavelse, Morötter / Morötter.
Bara att man säger dem på olika sätt.
Jag älskar lilleskutt sätt att säga Morötter på!
Så vad ska man säga egentligen?
Jag har iallafall mycket roligare när man säger på lilleskutts vis än som alla andra.
Hur nu det kan vara roligt att säga morötter....?

Haha, ibland orkar jag verkligen inte med mig själv!
Nu ska jag sätta mig med ett glas oboy och sedan blir det en bok.


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0