Kvart i sex

Medans andra går upp vid den här tiden har jag ännu inte lagt mig.
Jag hatar det verkligen!
Det kommer bli så jobbigt att ta sig till skolan första veckan.
Jag kommer avlida...
Klockan är som sagt snart sex och jag har ännu inte fått nattens sömn.
Ush! Jag orkar verkligen inte med mig själv ibland.
Blä på det!

Men jadu, att somna går verkligen inte så jag vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt.
Om det är någon som har sov/sömn tips så kan ni ju tipsa!! :)) (dock inga tabletter för det går jag inte med på!)


Possposshej!!♥//Denise

Kommentarer
Postat av: iidz. [pнoтoɢrαpнy]

sv; tacksåjättemkt! c:

2012-01-08 @ 12:58:36
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0