Jag behöver sömnen

Hejsan!!

Japp, jag är fortfarande vaken..
Jag stör mig att det ska vara så nedrans svårt att somna.
Eller sova över huvudtaget.
Det går att somna mitt på dagen, ta en middagslur.
Sådant går hur bra som helst. Men att sedan somna på kvällarna är en helt annan sak.
Blir så trött på mig själv!
Varför var jag tvungen att göra såhär mot mig själv?
Det kommer sluta med att jag går upp sent i morgon med.
Bara för att jag vet att jag inte har någon direkt tid att passa...
Åh, men jag ska ändå försöka!
Försöka att vakna i tid.
Sedan ska jag ta vara på dagen!
Japp, jag ska verkligen försöka, jag ska även ta en fika med Felicia i morgon.
Dock vet jag inte ännu när. Och då funderar jag på om jag faktiskt ska gå ner till Allum.
Ja ni hörde rätt. Gå istället för att ta bussen.
Min kära mor har sagt att det bara ska ta en timma i raskt takt, så man kan ju hoppas på det iallafall.
För jag har nämligen gått den vägen hem ett par gånger, dock alldeles för onyktert och i alldeles för höga skor..
Då har det tagit mig ca 1,5 timme. och då är det uppför..
Så jag tänkte att jag kan iallafall testa på detta, om inte annat för att jag måste komma igång och röra på mig.
Måste jobba till mig den kropp jag faktiskt vill ha, men då måste man anstränga sig, och det är inte alla gånger jag känner för det. Jag är så otroligt lat ni förstår. Det är inte roligt att gå ut och springa, det är det tråkigaste jag vet när det kommer till träning. Dock är det väligt bra! Men ack så tråkigt.
Jag vill komma igång med min träning igen, men jag vågar inte rikitgt.
Och det är synd, och jag kan inte riktigt säga varför jag inte vågar med det har bla med att jag har varit ett träningsfreek en gång i tiden, då var det minst två träningspass om dagen.
Dock tror jag inte att jag skulle kunna komma till den nivån igen, men faan va tränad jag var då!


Skulle bli extra glad om jag fick ett sådant här band i födelsedagspresent!
Dock skulle jag önskat ett springband, men promenad funkar lika bra (Y)

Nej, om man vågar hoppas på lite sömn tro...
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0