Foto A

Hejsan! (:

Skoldagen var mer eller mindre som en vanlig skoldag.
Var nästan lite glad att få se alla igen. Har saknat de små krypen.
Även de som jag inte pratat med. Liksom hela atmosfären.
Kan inte påstå att jag saknat skolan, men jag har saknat allt.
Få lite rutin på det hela, se gammla och nya ansikten igen.
Och inte mer med det så fick jag MVG på foto A kursen.
Så himla gött, helt plötsligt känndes det rätt.
Japp, ett bra år helt enkelt. Dock är det Foto B på g, så nu är det bara att ligga i.
Dock känner jag mig redan efter då jag glömt att fota en uppgift som vi redovisar nästa vecka.
Men det går alltid att lösa, ska bara få tag på lite idéer.

Snart blir det att klippa håret också.
Dock blir det nog bara längd även denna gång...


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0