För lite sömn

När man kommer på klockan halv tolv att man faktiskt inte börjar klockan elva som man brukar i morgon utan man börjar klockan åtta på morgonen. Då känner jag att man har misslyckats totalt!
Framför allt om man inte pluggat som man lovade sig själv att man skulle.
Och så har man inte gjort någonting? Absolut ingenting, fuck life sisådär....!

Okej allvarligt, jag måste ta och börja gå och lägga mig i tid och få någon rutin på mitt pluggande..
Upp om ca fem timmar. Ibland hatar jag verkligen matte lektionerna!!
Men trots att jag ska upp tidigt i morgon så har jag ändå haft en helt okej dag.
Har som sagt inte gjort så mycket idag, varit med lillebror typ.
Han är för underbar den grabben!
Btw, det låter som om min dator ska sprängas då fläkten jobbar i fulla dar...
Kanske dags att städa den -.-


-Inte jag på bilden-
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0