Fan vad man anstränger sig...

Tjolahopp!

Det rubriken lyder, så menar jag på att det är precis det jag inte gör!
Helt galet vad slapp man kan bli.
Jag måste verkligen komma igång och det är snarast.
Men jag orkar verkligen inte. Det är hemskt. Det är så frustrerande.
Jag vill, men jag kan inte. Jag kan, men vågar inte.
Åh, prata om att behöva hjälp!
Funderar nästan på att anställa en personlig tränare.
Iallfall till en början, så att man kommer igång. En knuff på vägen ungefär.
Men då var det ju de där med att man ska tummen ur röva och fixa det också.
Känner verkligen hur kass jag är! Haha, så jävla omständig.
Jag behöver någon som släpar med mig så jag kan börja bli aktiv.

Sedan var det ju de här med att man är ledig i morgon.
Då måste man ju nästan utmana det hela med att vara uppe lite längre än vad man egentligen behöver.
Japp, jag borde verkligen gå och lägga mig för att komma upp i tid i morgon.
Men tror ni att jag gör det? nej.
Varför gör man alltid tvärtemot hela tiden?
Okej, kanske inte alltid, men mesta dels.
Jag hade iallfall tänkt att det ska bli en timmes aktivitet, plugg och städning i morgon innan öppet hus.
Det är något jag verkligen måste göra.
Jag började lite smått idag med att rensa lite i smink lådan.
Och nej det skulle jag aldrig ha gjort då jag fick massor utav roliga smink ideér som måste göras.
Dock får det vänta till lite festligare tillfällen än mjukisbyxor och en slarvig uppsättning av hår...
Nu blir det en filmstund och sedan borde jag nog ta och fundera på att gå och lägga mig.
/Foto redovisningen idag gick förresten bra. Känner mig riktigt nöjd trots en del missar som jag inte tänkt på/


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0