Du gör mina dagar

Halloj!!

Måste ju verkligen påpeka att med Matilda är i farten vet man aldrig hur det kan gå!
Från en början är det helt dött och sedan blir det stress om något.
Lyckades till och med använda deo istället för hårspray, yes ni kan ju förstå hur bråttom vi hade x)
Haha, men livet är underbart helt enkelt!

Dagen har spenderats med Melissa och Josefine en snabbis :)
Därefter blev det en fika med Felicia, känns som om det var på tok för länge sedan jag träffade de bruden!
Efter fika och gött snack drog jag mig vidare till Matilda.
Där blev det att komma på något vi skulle göra. Det slutade med att vi hamnade i Sävedalen hos ett par goa gubbar. Blev även att träffa Sofie. Sjukt länge man såg henne!!
Så ja, denna dag har varit toppen. Har fått träffa alla underbara människor under en och samma dag.
Det är då inte ofta man hinner det =P
Så ja. Tack alla söta människor, har verkligen haft en toppen dag!
Dock blev jag lite besviken när jag upptäckte att det är nästa vecka jag ska till pappsen och inte denna.
Men aja, får iallafall träffa honom nästa :)


Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: iidz. [pнoтoɢrαpнy]

söt! c:

2012-01-07 @ 22:42:40
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: Anonym

heller hur! hah!

2012-01-07 @ 23:54:58
URL: http://ninass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0