Tillbaka i skolan

Hejsan! (:

Nu är man tillbaka i skolan.
Första dagen efter lovet.
Det känns kan jag lova, skulle behöva iallafall en vecka till.
Känner mig fortfarande helt färdig.
Vet inte riktigt varför, men tror att det är för att det är så mycket plugg för tillfället.
Skulle verkligen behöva sätta mig denna veckan och försöka bli klar med det som går. Ska bara få orken och inspirationen till det..

Skola som sagt, blev en sväng till donken. Så nu har jag verkligen inga pengar kvar. Förstår verkligen inte hur jag har lyckas spendera så mycket pengar denna månaden.
Det där med att spara är ju inte min starka sida direkt.
Blir alltid att man "lånar" utav sparpengarna. Dock ska man ju lägga tillbaka de där pengarna också x)

Nu blir det deeptalk med brudarna...!
Pusshej//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0