Smurf

Hejsan! (:

Idag var det en kort skoldag. Hade bara en lektion.
Så himlans gött! Dock har jag varit helt slut idag.
Blev iallafall att dra till Allum köpcenter tillsammans med Linnea.
Blev att inhandla lite vår nyheter.
Blev både väska och skor från h&m. Det blev även mysigaste tröjan från bikbok, en svart sådan i längre modell.
Det kommer bli super fräscht till våren.
Jag känner mig super taggad! :)

Efter lite shopping blev det att våldgästa Felicia.
Blev att prata strunt och drick kaffe. Mycket trevligt !
Annars så har inte så mycket mer hänt idag. Myst med lillebror ungefär. Känner mig så himla seg !
Det blir nog en tidig natt idag.
(bilderna är tagna med mobil så färgerna ger inte rättvisa)
Pussen// Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0