Min fina vän

Felicia, du är en utav mina finaste vänner.
Du är snäll, rar och en utav de bästa man kan tänka sig.
Du ställer alltid upp och finns alltid för en, du är en sann vän.
Jag vet inte med ord hur jag ska kunna beskriva för dig vilken tur jag har dig som vän.
Du är stark! Jag vet att man har motgångar i livet, det har vi alla. Jag vet också att trots motgångar så klarar du dig galant.
För Felicia, du är otroligt stark. Vi stöttar dig till fullo.
Du ska aldrig behöva känna dig ensam för det är du inte, även när du är det.
För vi, dina nära och kära, familj,vänner, släkt, vi kommer alltid finnas vid din sida.
Vi finns vid din sida oavsett vad. För vet du? vi älskar dig!
Trots att vi kanske inte syns eller står bredvid dig så finns vi ändå där.
Vi står alltid där, beredda på att ta emot. För vi skulle aldrig låta dig falla så långt att det skulle göra ont.
Kanske att det skulle kännas lite grann, men aldrig skulle vi låta dig falla så långt att det gör så ont att du inte kan ta dig upp igen.
För vi kommer alltid finnas där för dig och stå vid din sida.
Du kommer aldrig behöva stå själv hjärtat. För vi står alltid bredvid, oavsett.
Du är stark, det vet både du och jag.
Du har glöden, det gäller bara att inte förhasta sig. Det går inte på två röda hur mycket man än försöker.
Det tar sin tid, även fast man önskar att det gick lika fort som ljusets hastighet.
Och under denna tid kommer vi stå med dig. Även fast du inte vill.
Vi kommer stå där, stötta dig igenom både eld och vatten. För vet du, du är bland det bästa som har hänt mig.

Jag älskar dig Felicia Linn Lundgren Eriksson <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0