Ja hallå jaa

Tjenare!! (:

Känner att jag varit lite oaktiv när det kommer till hit.
Jag har helt enkelt haft alldeles för mycket att göra.
I fredags vet ni redan vad jag gjorde, igår däremot...
Haha ibland orkar jag inte med mig själv.
Kände att jag kom dit lite sent.
Folk var redan påväg vinglande hemåt, notera att klockan inte ens slagit tio.
Så ja, kände mig väl ganska nykter om vi skulle jämföra oss med de andra.
Men det var trevligt ändå. Alltid trevligt att bara umgås(:

Idag blev det stress in till staden Göteborg för en mysig fika på Café Berlin.
Nina, Erica, Felicia och Moa riktigt trevligt att se er hela bunten!
Var ju som sagt ett tag sedan, så detta var allt på tiden! :)
Pusshej// Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0