Välförtjänt

Halloj! Ligger i badet och väntar på att karet ska fyllas. Det är väl behövt kan jag lova. Efter en sömnlös natt då jag tror jag skulle dö av värme och i andra stunden av sköld. Med andra ord, jag tror jag åkt på något jobbigt virus.... Influensa hej! Ush, vill verkligen inte bli sjuk nu"/ Men iallafall, efter att inte fått någon sömn var det dags att kliva upp halv sex i morse då jag började sju idag. Oh för de som inte vet jobbar jag ute på Eriksberg som lokalvårdare. Pengar det med för de som tänkt komma med onödiga kommentarer. Men jag trivs iallafall, härliga arbetskollegor! Hade aldrig klarat mig utan dem. Men vilket som, dagen har varit ett helvete. Svettats till och från, varit en isbit, haft feber frossa, inte kunnat svälja då jag har så fruktansvärt ont i halsen. Glöm inte huvudvärken och värk i resten av kroppen! Så Japp, denna dag har inte varit den bästa. Men jag har gjort mitt bästa och hoppas på att jag mår bättre i morgon. Pusshej//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0