Minnen

Jag har så sjukt bra och fina minnen.
Sådant jag aldrig vill glömma bort.
Sådant som borde fått vara för evigt.
Jag älskar er så och kommer alltid att göra det. Jag är så lycklig att jag fick lov att lära känna er.
Att ni lät mig få vara med och delta.
Att ni släppte in mig i era liv utan funderingar.
Trots att jag är född ett annat årtal så märker vi ingen skillnad.
För ni tog hand om mig och jag försökte verkligen att leva upp till era förväntningar och när det gäller den fronten så känns det som om vi alla lyckades.
Jag orkar inte med att det inte längre är vi. Men alla ska vi väl åldras.
Jag saknar er alla och jag ångrar inte en sekund med er.
Kärlek i överflöd till er alla! <3


Kommentarer
Postat av: Erica

Vi kommer allllllltid att vara en del av vår alldeles egna familj, allehoppa, nu, då och föralltid!!! världens bästa människor, BIG LOVE! <3

2012-04-23 @ 03:56:09
URL: http://ericaslocation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0