Lång dag

Hejsan! (:

Denna dag har varit lång.
Började med att jag var med på en lång fotografering med Peter som fotade någon brud/kvinna.
Var rätt intressant, många fina bilder blev bra.
Efter lunchen var det min tur att vara fotograf.
Det blev att fota syster.
Blev faktiskt en del fina. Blev att jobba med skuggor.
Känner mig nöjd faktiskt^

Efter praktiken blev det att träffa Linnea.
Blev en kort stund på Allum med mat och en titt i affärer.
Därefter blev det hem till Felicia.
Tror hon hade haft en tuff dag då hon låg helt utslagen på sängen när vi tittade förbi.
Haha så söt(:
Blev sedan hem till mig och klockan blev mycket och Linnea var tvungen att ta sig hemåt.

Nu en kom te och sedan läggdags!
Pusshej//Denise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0