Fin middag

Hejsan! (:

Till att börja med... Gårdagen var bra. Bara sagt det ett x antal gånger.
Men iallafall, det är karkelerat mina naglar är och inte krakelerat xD
Bloggar från mobilen och det är autocorrect så därför kan vissa ord eller meningar bli väldigt fel och knas.
Men Ah, då var det ur världen.

Efter naglar blev det mat hemma hos pappa.
Riktigt gott må jag säga!
Inget jätte avancerat men ändå så sjukt gott. Ibland är han allt bra den där gamlingen(;
Det blev även kaffe och fika efter maten.
Även det väldigt gott.

Blev hem till mamma vid fem sex tiden.
Blev att Felicia kom upp på lite shit snack.
Alltid lika trevligt med henne som sällskap.
Det blev att vi försökte pussla ihop gårdagen så gott som möjligt.
Är fortfarande bakfull så känner mig inte riktigt på topp.
Jag vill fast jag vill ändå inte.

Idag blir det tidigt för min del.
Innan klockan ett är mitt mål.
Man kan ju hoppas iallafall!

Har även varit ute en stund under kvällskvisten.
Blev att träffa Oliver och Simon en sväng.
Måste säga att det är riktigt kallt ute nu.
Fingrar och tår frös ju till. Ush!
Pusshej//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0