Ateljé Marie Fotografi

Hejsan!

Idag var sista dagen på praktiken.
Känns väldigt tråkigt då jag verkligen har trivst.
Fyra veckor går fort kan jag lova.
Men jag är nöjd. Nöjd över min egen insats och även att jag fick bra bemötande.
Med tanke på att min kära fotolärare skrämde shiten ur mig veckan innan praktiken skulle påbörja så kan jag inte mer än skratta åt det. Åh, men jag har haft det bra.
Riktigt bra!

Jag har fått stå både framför och bakom kameran.
Idag testade jag faktiskt på att stå framför kameran.
Det var kul men ack vad jag är kass på det där.
Stackars Peter fick verkligen kämpa för att det skulle bli någon bild.
Men jag gillar ju att stå både framför och bakom kameran, så det var kul.
Kul att få testa på något nytt.
Det var ju trots allt min andra fotografering. Så för att vart den andra så är jag faktikst nöjd.

Men ja, tack till Lennart och Peter.
Det har varit jätte trevligt och jag har försökt att ta åt mig så mycket som möjligt.
Jag kanske inte har gjort så jätte mycket, men jag har lärt mig en massa!
Sådan som man vanligtvis inte tänker på.
Tack igen och jag hoppas att vi ses igen!

/Ett litet smakprov på dagens fotografering/
Modell: Denise Eriksson (Jag)
Fotograf: Peter Nilsson
Ateljé Marie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0