Vuxen poäng eller bara allmänt bortskämd?

Hejsan! (:

Skoldagen har gått ovanligt smidig med tanke på att man nästan blåser bort såhär i stormens tider.
Ja ush, vädret har då inte velat vara på sin goda sida idag.
Men skoldagen var som sagt bra. Känner att dagen har varit allmänt vardaglig. Och det är i och för sig lite tråkigt, men har ändå fått en hel del gjort. Lyckades komma i tid till mina lektioner, skickat in en uppgift, varit allmänt pratglad och väldigt positiv. Dock var maten ingen höjdare idag. Men annars har skoldagen varit bra!

Idag har jag även hunnit vara på apoteket, bokat om min tandläkartid, införskaffat självskanning på ica maxi i Partille. Känner att jag börjar bli gammal...eller är detta tecken på vuxen poäng?
Nej, jag vill inte bli äldre just nu. Ringa tandläkaren? Jag är inte ens myndig, vill att mamma ska göra sådana ärenden åt mig. Nej, ush! Har då aldrig behövt ringa min tandläkare, vill vara liten och att mamma ska stå mig till tjänst och göra sådana där vuxen saker.. Haha okej överdriver kanske lite grann, men har man aldrig behövet göra sådana här saker innan så känner man sig faktiskt lite besvärad, hehe^^

Jag har även varit en stund hemma hos Melissa my darling. Har inte träffat henne på jätte länge så det var skönt att få prata av sig lite grann:)
Jag har även fått lite plugg gjort. Så det känns bra!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0