Tuggumi är så inte min grej när det inte är i munnen

Hejsan! (:

Trots min brist på sömn i helgen så har skoldagen ändå gått hyfsat bra.
Dock väldigt seg i slutet av dagen, för då var min hjärna som seg kola...
Skolfoto var det idag. Japp, känndes som om vi var en väldans massa människor, och då saknades ändå ett par styckna. Men det gick väl bra, hoppas inte att man såg allt för trött ut.
Lyckades även fastna i tuggumi.... de kom på framsida lår och baksida lår.
Jag förbannar den som försökte göra sig lustig med att sätta tuggummit under skolbänken -.-
Bajs på dem som inte har vett att använda sig av papperskorgar när det finns!

Har även en hel del mycket plugg jag måste få klart. Ush!
Kommer få gräva ner mig i det idag... vill inte :( Fast okej, Jag får väl skylla mig själv som inte tagit tag i det tidigare. Men jag jobbar på det. Det kan väl inte ta allt för lång tid, eller? :)

Min kära syster kommer även hem för ett par dagar. Love it!
Saknat henne i massor. Så detta blir nog en lång natt även denna, om hon inte ska ut vill säga:P


En bild på syster som fyller år, det är då det blir tårta! ^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0