Svetten har då runnit

Hejsan!

Idag gick jag inte riktigt upp i planerad tid, och hann därför bara med att göra i ordningen en kaffe som inte ens hann dricka upp utan fick ta med den på bussen.
Jag kom iallfall i tid till lektionen och det är huvudsaken!
Matte och foto idag. Matte gick faktiskt konstigt nog ovanligt bra trots lite sömn.
Fotolektionen däremot, känndes inte att vi gjorde någonting. Eller var det så att jag var alldeles för hungrig och inte kunde koncentrera mig? Hm...

Efter plugget blev det iallafall att ta sig vidare till gymmet tillsammans med Felicia.
Det blev att gå/springa på löpbandet i 40 minuter. Mina ben kändes som gelé efter det.
Ja ushanemig, idag har jag bannemig svettats! Mina muskler har fått jobba och det känns underbart!
Dock tror jag att jag kommer åka på värsta träningsvärken då mina muskler har fått vila i snart 2,5år.
Japp, duktig tjej..-.- okej! MEn nu är det ändring på det!
Ska bli gött att vi köra på och låta musklerna jobba, låte pulsen gå lite extra fort och bara njuta !
Yes, nu kör vi!!!!!

Efter träningen blev det att träffa syster på Allum för mat och sedan begav vi oss mot centralstationen.
Yasmine åkte nämligen hem idag. Så följde med in till stan för att vinka hejdå. Saknar henne redan :((
Det blev iallafall att ta sig hem till Melissa för en film; The woman. En  rätt knepig film men ändå en speciell charm som filmen utspelas. Rätt så rolig om inte annat.
Nu blir det natten för mig!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0