Super duper glad!

Hejsan! (:

Idag måste jag säga att dagen har varit toppen för att inte vara på topp överhuvudtaget.
Trots att jag varit helt hängig och klagat mer än vanligt samt att huvudetsprängts så har jag haft en bra dag.
Fråga mig inte varför, men det känns verkligen bra.
Känns nästan som att vara nykär (?). Var ifrån kan all denna lycka komma ifrån?
Jag kan inte göra annat än att le. Livet känns helt enkelt väldigt rätt just nu!

Efter plugget blev det hem till Felicia för lite mat och en kaffe.
Sedan blev det ner till Emelie då Felicia skulle göra naglar. Hon valde den där skrikgröna som jag hade i våras/sommras. Underbar färg! Man måste vara lite speciell för att våga ha den, men Felicia är allt bra tuff hon ;)
Medans Felicia satt och gjorde naglar grävde jag ner mig i en bok om analogfotografering. Ska bli väldigt intressant att få fota analogt. Att bara läsa om det är väldigt uttråkande, men att få skapa tror jag kommer bli en helt annan grej!
Efter naglar, läsning och tjöt så blev det att sätta sig på bussen hem.
Har inte gjort så mycket hemma förutom att uppgradera min kalender med massa information.
Märkte att det inte alls är långt kvar till höstlovet ;o Känns som om tiden går alldeles för fort...!!
Men det kan väl vara bra med lite lov också. Det roliga är att vi bara gått i två veckor och jag fasar redan att det går för fort? Haha!! Taggad till max helt enkelt!


(Det var denna färg Felicia valde att ha på sina naglar. Dock vill inte färgen göra sig på bild...)
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0