Sleep time

Hejsan! (:

Idag känns det som om man har fått en hel del skolarbete, dock vet jag inte hur jag kan ha den känslan då vi knappt gjorde någonting. Eller så är det för att samhällskunskapen gick framåt....hm?
Vi hade i allafall vårat första klassråd idag. Rätt intressat, dock suger det att ingen vågar öppna sin käft och säga något. Jaja, detta kommer nog bli bra. Några samtal bort och sedan är det klart!

Efter plugget blev det hem till Melissa på en trevlig liten mellanmål/middag. Samt en kopp te och lite snack.
Mycket trevligt! ^
Väl hemma blev det att måla naglarna samt plugga matte.
Och måste säga att den där matten tar död på mig vissa gånger.
Har ännu inte hunnit göra klart matte läxan, men det går väl fort om jag lyckas komma igång med mattetänkandet under lektionen i morgon.
Annars så har jag inte hunnit med så mycket mer..
Råkade slumra till vid sju tiden och vaknar med ett ryck. Ush, jag hatar att vara så här trött.
Jag börjar väl bli sjuk eller någonting? Nått som inte stämmer iallafall.......!
Eller så kan det ju vara att jag har sjukt dumma sov vanor, men det tillhör en annan diskution^


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0