Skattjakt i staden

Hejsan! (:

Idag i plugget hade elevkåren satt ihopp någon sorts lek vi skulle utföra i blandad grupp.
Det var skattjakt vi skulle ut på! Det var en lista med olika saker vi skulle hitta i staden och ta kort på som vi sedan skulle redovisa. En rätt så okej uppgift, dock hade jag hellre suttit vid skolbänken.
Jag var inte riktigt på humör för en sådan där uppgift, men det fick gå för sig ändå!
Efter skolan blev det att åka hem för lite mat och en liten sömnlur.
Därefter åkte jag och hämtade lillebror på dagis.
Blev att busa med honom en stund tills Jouko kom hem, blev sedan mat och en duktig Denise som plockade ur och i diskmaskinen samt att jag la in min rena tvätt i gaderoben. Känner mig lite duktig jaa!! Hehe^^
Har även träffat Moa en stund såhär på kvällskvisten för två koppar te och prat. Mysigt mysigt!
Känner att det vi ses för sällan, men det är svårt att matcha in tider, så det blir så ofta man kan/hinner/orkar.
Och idag var det en perfekt dag.
Dock upptäckte jag att jag har ett referat som måste skrivas innan morgon dagen, så jag får ta och slänga ihop ett ungefär typ nu eller snart iallafall(:
Annars har då inte mycket hänt idag.


Bara för att.....!!!!

Eminem - Lighters, gilla låten bara. Mitt tips för ikväll!
Pusshej♥//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0