Matte = ?

Hejsan! (:

Skolan känns fortfarande prima! Dock har vi kommit igång med matten. Och jag säger då det, herregud va länge sedan det var jag pluggade matte. Kommer inte ihåg så mycket, men det ska nog gå bra. Hoppas jag!
Sov hos Jennifer igår. Det blev en hel det tjöt, idol, matte plugg och en film. Trevligt trevligt.
Dock blev det att kliva upp klockan sex i morse då jag skulle hinna med en dusch samt sminkning och frukost. Började nämligen tio över åtta i morse. Åh fy fan säger jag då! Ush oh fy oh blä, inget jag känner mig taggad inför. Tycker det är jobbigt när vi börjar runt nio. Men åtta -. nej ush! Men men, det får helt enkelt gå för sig.

Idag ska jag träffa Moa och eventuellt Nina. Vi tänkte ta en liten fika :)
Ska bli mysigt !
Blir sedan plugg för min del.
Kanske även Felicia ska sova här. Vi får se hur det blir.
Tagga träning i morgon då!?


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0