Jobb sökes

Hejhopp!

Måste säga att jag är galen i princip allt som kostar.
Jag vet inte riktigt hur jag fått denna tanke värdering, men jag älskar att få spendera!
Så idag har jag varit inne på lite olika hemsidor för insperation samt lite drömmande shopping.
Tänkte att jag skulle dra en sväng i affärerna i morgon för sakens skull.
Dock finns ju trixet att jag inte har några pengar... Den enda inkomsten jag har är studentlönen.
Och studentlönen ligger runt tusenlappen. Så de pengarna går av sig själv, det räcker med andra ord inte långt.

Därför skulle jag verkligen behöva mig ett jobb, deltid samt extra jobb. Det kan nog vara precis vad som helst.
Så länge det är en inkomst så är jag njöd. Så ja, om det är någon som har något på lager så tveka inte att höra av er till mig, för jag behöver verkligen den där "extra" slanten.
Allt från, barnpassning, hundvakt, städning, gräsklippning/kratta löv m.m
Japp, det hade då varit gött med lite extra i fickan, dock så är det på hög tid att spara pengar till ett körkort!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0